امروز جمعه 2 آبان 1399

داشتن سینه خوش فرم

سه شنبه 27 خرداد 1399
5 دقیقه مطالعه
داشتن سینه خوش فرم

راهکارهایی ساده برای داشتن سینه های زیبا

جالب است بدانید که آمار نشان داده تنها ۱۰ درصد از خانم‌ها از فرم سینه خود راضی هستند! و بیشتر آن‌ها دوست دارند سینه‌هایشان کوچک‌تر، بزرگ‌تر و یا خوش فرم تر باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما همراهان عزیز مجله پزشکی از چند راهکار ساده در مورد خوش فرم کردن سینه‌ها بگوییم پس برای داشتن سینه هایی زیباتر با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

تحقیقات نشان داده که سینه های خوش فرم می تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد و به‌دنبال آن اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشید. در ادامه به راهکارهای ساده در این زمینه می‌پردازیم. بهتر است ابتدا آن‌ها را امتحان کنید و سپس به دنبال عمل‌های سنگین و پرهزینه مانند پروتز سینه بروید.


رژیم غذایی

رژیم غذایی را می‌توان در زمینه سلامت یک اصل اساسی دانست. اولین چیزی که در زمینه‌های مربوط به سلامت و یا زیبایی شما در نظر گرفته می شود، رژیم غذایی است. رژیم غذایی مناسب شما را در وضعیت سالم با تناسب اندامی زیبا قرار می دهد. همچنین افرادی که به‌طور متناوب دچار تغییر وضع می شوند، سینه‌هایی شل و افتاده‌ای پیدا می‌کنند.

بیماری سرطان سینه از شایع‌ترین نوع سرطان‌ها در خانم‌ها است که سینه ها را مورد هدف قرار می‌دهد. ممکن است افرادی با سرطان سینه مجبور به برداشتن کامل سینه های خود شوند درحالی‌که با رژیم غذایی می‌توان احتمال ابتلا به سرطان سینه را کاهش داد. برای این‌که خطر ابتلا به این سرطان را کاهش دهید، بهتر است مواد غذایی مناسبی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

مواد غذایی مناسب برای پیشگیری از سرطان عبارتند از: میوه‌های زرد و نارنجی مانند زردآلو، زردآلو و هلو و سبزیجاتی چون کدو و هویج و تخم کتان، زغال اخته، گردو و امگا ۳ که در ماهی‌های روغنی، تخم مرغ و آووکادو یافت می شود، همچنین غذاهایی که سرشار از منیزیم هستند.


سینه ای زیبا

لباس‌های زیر

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه نشان دهید، سایزبندی لباس‌های زیر زنانه است. شما باید به طور دقیق سایز خود را بدانید و هنگام خرید، به آن توجه کنیم می‌توان گفت ۷۰ درصد از خانم‌ها هنگام خرید لباس‌های زیر از سایزهای نامناسب استفاده می کنند. باید بدانید که این استفاده نادرست از سایز می‌تواند باعث ضعف در عضلات سینه، مشکلات تنفسی، حساسیت های پوستی و همچنین درد در ناحیه سینه شود.

سایز سینه در طول زمان زندگی یک خانم، بارها ممکن است تغییر کند با عواملی چون بارداری، تغییرات وزن و همچنین دوران یائسگی. حتماً چند وقت یک‌بار سایز سینه خود را با دقت اندازه گیری کنید و لباس‌های زیر را بر طبق همین سایز، تهیه کنید. شب‌ها بهتر است سوتین را بیرون آورده تا سینه ها بتوانند استراحت کنند و همچنین توصیه می‌شود که روزهایی که در خانه هستید، از سوتین های ورزشی و نرم استفاده کنید. بهتر است هیچگاه در خرید لباس‌های زیر از حدس و گمان برای اندازه خود استفاده نکنید. ورزش

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده‌است نشان می‌دهد خانم‌هایی که در هفته ۴ ساعت یا بیشتر از آن ورزش می کنند، سطح استروژن پایین تری دارند که همین موضوع عاملی است برای کاهش ابتلا به سرطان سینه. همچنین دیگر مطالعات نشان داده افرادی که مبتلا به سرطان سینه هستند، می توانند از ورزش به عنوان کمک در درمان استفاده کنند.

اگر از اثرات سلامتی ورزش چشم پوشی کنیم می‌توان گفت ورزش برای خوش فرم شدن سینه ها یک راه مؤثر و کمک‌کننده است. تمرینات قفسه سینه و عضلات سینه، برای رسیدن به این هدف بسیار مناسبند. همچنین ورزش‌هایی که با وزن بدن انجام می‌شود مانند شنا.


سینه ای زیبا

ماساژ دادن و کرم

برای داشتن سینه های خوش فرم و سربالا، می توانید از کرم‌ها استفاده کنید. اگر از کرم‌های محکم کننده به طور مرتب استفاده و این درمان را قطع نکنید، می تواند از آویزان شدن سینه‌ها جلوگیری کنید. همچنین اگر سینه‌های شما در معرض آفتاب قرار می‌گیرد، آن‌ها را با کرم‌های ضد آفتاب بپوشانید تا باعث چین‌وچروک و تغییر رنگ آن‌ها نشود. بهتر است هنگام استفاده از کرم‌ها به مدت چند دقیقه سینه‌های خود را ماساژ دهید. این کار در تقویت سینه ها نقش مؤثری دارد. برای ماساژ دادن از روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو و روغن جوجوبا استفاده کنید که سرشار از ویتامین هستند.


کانتور سینه

می‌توانید با ایجاد سایه روشن در سینه خود، سینه‌ها را برجسته‌تر نشان دهید. برای این کار از کانتورهای تیره و روشن استفاده کنید. ابتدا سوتین خود را پوشیده و سپس خط سینه و بالای آن را کمی تیره و دو طرف را روشن کنید. با ایجاد این سایه روشن، می‌تواند زیبایی ظاهری موقتی به سینه های خود بدهید.


آب سرد

اصولاً دوش گرفتن‌ با آب گرم انجام می شود اما برای داشتن یک پوست کشیده و سینه‌های محکم، بهتر است آب سرد را هم امتحان کنید. برای اینکار می‌توانید دوش گرفته و در انتها سینه‌های خود را در معرض آب سرد قرار دهید. آب سرد می‌تواند گردش خون را افزایش داده و اکسیژن ‌رسانی به بافت سینه را بهتر انجام دهد. می توانید زیر دوش سینه های خود را بصورت دایره ای ماساژ دهید.


به شکم نخوابید

خوابیدن به شکم می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. این حالت خوابیدن باعث ایجاد چین و جروک در سینه ها می شود. بهتر است همیشه به کمر بخوابید.


استعمال دخانیات

تحقیقاتی که در دانشگاه کالیفرنیا بر روی زنان سیگاری انجام شد، نشان داد که زنان سیگاری می‌توانند ۳۰ درصد بیشتر از افراد عادی، به سرطان سینه مبتلا شوند. همچنین سیگار می‌تواند باعث چین و چروک در پوست شود و رنگ پوست را تیره‌تر کند. درنتیجه هم برای سلامت مضر است و هم برای زیبایی.


چک کردن سینه ها

بهتر است سینه های خود را مرتباً مورد بررسی قرار دهید. تحقیقات نشان داده افرادی که سینه‌های خود را بررسی می‌کنند، در صورت بروز سرطان سینه می توانند زودتر متوجه آن شده و قبل از پیشرفت سرطان، آن را درمان کنند. توصیه می‌شود که به‌طور مرتب در فاصله‌های زمانی مشخص، سینه ها را از نظر برآمدگی ها، ترشحات، بافت و شکل مورد معاینه قرار دهید.


حرف آخر

اصلاً مهم نیست که سایز سینه شما ۸۰ یا ۷۰ باشد بلکه محکم بودن و فرم زیبای سینه ها اولویت بیشتری دارد. برای داشتن سینه هایی زیبا می توان به دنبال زندگی‌ها و عادت‌های سالم رفت. اگر شما هم فکر می کنید سینه های افتاده ای دارید بهتر است ورزش و رژیم‌های غذایی مناسب و مواردی را که در این مقاله ذکر شد را امتحان کنید و همچنین از تجربیات خوب خود در این زمینه ما را باخبر سازید تا تجربیات شما هم به مقاله اضافه شود.


بیشتر بخوانید:
حاملگی بدون دخول 
  آموزش تزریق آمپول
  شخصیت شناسی با حمام
  ماه تولد و بیماری

برچسب ها

زنان تناسب_اندام سینه_زیبا سینه_برجسته سینه_سربالا ورزش_سینه تغذیه_وسینه راهکارداشتن_سینه_زیبا

این مطلب را به اشتراک بگذارید
۰
۰

دیدگاه شما